Assessor d'activitats
El servei tramita les llicències d’activitat i les comunicacions d’obertura que se sol•liciten per part dels industrials i empresaris en l’àmbit del terme municipal. Realitza els controls i inspeccions dels locals amb la finalitat de vetllar pel correcte compliment de la normativa i s’encarrega de la disciplina de les activitats.
Urbanisme
- Ordenació del territori
- Transformació espais públics i equipaments
- llicències i comunicacions d’obres. Descripció dels tràmits
- Protecció de la legalitat urbanística
- Legislació urbanística
- Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU), altres figures de planejament urbanístic i documentació gràfica (Necessita disposar d’un espai amb accés a la cartografia municipal i al GIS)
- Incorporar altre documentació tècnica d’interés
- Noticies: Si necessitem aquest apartat per indicar noticies puntuals com per exemple realització obres ens l’espai públic o els equipaments i poder ubicar-les en el plànol de la ciutat en una capa del GIS.
Activitats
- Disciplina activitats
- Controls i verificacions
- Legislació en matèria d’activitats