Presentada la nova programació del Centre Cívic per la temporada de primavera

• Les activitats començaran a l’abril, i les inscripcions s’obriran el proper dimarts 18 de març a la tarda • La nova temporada porta dos nous grups de conversa, en xinès i català bàsic; i dues noves càpsules, una sobre cuina japonesa i l’altra sobre l’autoestima

Presentada la nova programació de primavera del Centre Cívic, la qual començarà a l’abril i acabarà al juny. La programació es dirigeix a tots els públics, amb prop de quaranta propostes de temàtica variada com salut, música, expressió artística o aquelles dirigides a infants i joves.

Les inscripcions per a la nova temporada s’obriran el proper dimarts 18 a les 16h, i caldrà formalitzar-les presencialment al mateix Centre Cívic. Aquestes inscripcions es registren per estricte ordre d’arribada de les persones interessades en els respectius tallers o activitats. Totes aquelles persones inscrites en tallers de l’anterior programació amb continuïtat en aquesta no caldrà que s’inscriguin de nou. Finalitzat el procés d’inscripció, el Centre Cívic es posarà en contacte amb la persona per confirmar la seva plaça.

Noves propostes

La nova temporada de primavera obrirà dos nous grups de conversa: un d’ells d’introducció i coneixement del xinès, l’altra de català bàsic. També es proposen dues càpsules noves: Cuinamón, centrada en la cuina japonesa amb una única sessió, i dues sessions per parlar de l’autoestima, dirigides per professionals de la psicologia.

Galeria d'imatges

Arxius adjunts