Pineda de Mar s’implica en la celebració de l’Orgull LGBTI+

Del 26 de juny a l’1 de juliol es realitzaran activitats a diferents punts del municipi. El 14 de juliol es podrà veure l’espectacle d’humor «Género y figura» a L’Auditori.

El proper dimecres 28 de juny es celebra el Dia Internacional de l’Orgull LGTBI. Pineda de Mar es suma a la celebració d’aquesta data amb un seguit d’activitats arreu del municipi per visibilitzar-lo. Les activitats comencen el 26 de juny i acaben l’1 de juliol, amb un apèndix el 14 de juliol amb l’obra «Género y figura».

El mateix dimecres 28 de juny, a les 12.00h, es farà l’habitual Lectura del manifest institucional a les portes de l’Ajuntament. Una hora abans, a les 11.00h, es realitzarà la Pintada de les escales de Can Jalpí amb els colors de la bandera LGBTIQA+.

Divendres 30 es combinarà l’Espectacle familiar de titelles Blauró a Can Comas, amb una proposta més juvenil a Can Jalpí. La «Festa LGBTIQA+», organitzada des del propi Espai Jove-Can Jalpí, tindrà música i divertits concursos, amb premis cortesia de la guingeta «L’escora» i la sabateria «Camina con Noêm».

El dissabte 1 de juliol es tancaran les activitats amb la celebració de la «Festa dels Colors». La festa es dirigeix a tots els públics. Tot i ser gratuïta i de lliure accés, es recomana la inscripció prèvia per poder assegurar-se les bosses de pols de colors i l’obsequi sorpresa que es lliurarà a les primeres 650 persones.