Obertura de la convocatòria de Beques d’Esports 2025/26

• Les sol·licituds es podran presentar de manera telemàtica o presencial a partir de l’1 de novembre • Per ser atès presencialment caldrà haver sol·licitat cita prèvia en el període entre el 27 i el 31 d’octubre

El proper dissabte 1 de novembre s’obrirà el període per presentar les sol·licituds a beques esportives de l’Ajuntament de Pineda de Mar. Aquestes tenen per objectiu afavorir la pràctica esportiva en aquelles famílies amb dificultats per afrontar la despesa econòmica que comporten les activitats extraescolars, i també la d’infants i joves amb discapacitat del 33% o superior.

Els requisits per poder sol·licitar la beca són els següents:

a) L’infant, adolescent i/o persona amb discapacitat i familiars han d’estar empadronats a Pineda de Mar.
b) Els infants i/o adolescents han d’estar cursant primària o secundària obligatòria.
c) Els alumnes que cursin estudis postobligatoris podran optar-hi fins als 18 anys.
d) En cas de persones amb dicapacitat del 33% o superior, no serà necessari cursar un cicle i hi podran optar des dels 5 fins als 35 anys.
e) Els beneficiaris de la beca hauran d’estar inscrits en una activitat esportiva organitzada per clubs o entitats homologades de l’Ajuntament Pineda de Mar.
f) Els ingressos familiars no poden superar els llindars establerts a les bases de la convocatòria, que van en funció del número de membres.

Període de sol·licituds

Les sol·licituds es podran tramitar entre el dissabte 1 i el diumenge 9 de novembre, ambdós inclosos. La tramitació pot ser telemàtica a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal o presencial. En cas de voler realitzar el tràmit de manera presencial caldrà haver reservat cita prèvia. La reserva d’aquesta cita prèvia es podrà fer en el període entre el 27 i el 31 d’octubre, ambdós inclosos, a l’enllaç habitual.