Oberta la votació popular del concurs de dibuixos d’Educació Viària

• Es podrà votar telemàtica fins el proper 30 de maig, i també presencialment a l’espai que s’habilitarà els dies de Fira Sud (24 i 25 de maig) • El concurs recull propostes de nenes i nens de 5è i 6è de Primària de les escoles pinedenques; hi haurà 14 guanyadors que apareixeran al Calendari 2026

Avui s’ha obert la votació popular del concurs de dibuixos d’Educació Viària, que es celebra anualment al municipi. Les votacions es podran efectuar de manera telemàtica fins el proper 30 de maig en aquest enllaç. També hi haurà la opció de votar presencialment, però només els dies 24 i 25 de maig en un espai específic que s’habilitarà durant la celebració de Fira Sud.

Al concurs hi han participat nenes i nens de cinquè i sisè de Primària de les escoles pinedenques. Els dibuixos que han presentat havien de tractar sobre educació viària, tenint en compte normativa de circulació i comportaments adequats a l’hora de moure’s, tant en vehicle com a peu. D’entre totes les propostes se n’han seleccionat 50, de les quals se n’haurà d’escollir tres per votació que decidiran els 14 guanyadors finals.

Entrega de premis 11 de juny

Els 14 dibuixos amb més vots es consideraran els guanyadors, i seran utilitzats al Calendari d’Educació Viària 2026. Els guanyadors es coneixeran el proper 11 de juny en un acte de reconeixement a L’Auditori de Pineda.