Més de 4.000 persones van omplir la Plaça Sara Llorens per viure un espectacle únic
Ahir divendres, a les 22.00 h de la nit, es va celebrar l’espectacle «Sylphes», una proposta única de ballet aeri en què 8 ballarines dansen a 40 metres d’alçada precioses peces de compositors històrics com Vivaldi i moderns com Max Richter.
Segons xifres de la Policia Local, l’espectacle va reunir més de 4.000 persones a la Plaça Sara Llorens. Els espectadors i espectadores van poder seguir l’obra a l’aire lliure de peu o asseguts a les cadires que es van posar a disposició del públic. L’acte es va desenvolupar amb absoluta normalitat, sense incidents.
Més espectacles durant l’estiu
«Sylphes» era una de les moltes propostes organitzades aquest estiu per l’Ajuntament de Pineda. Aquest mateix dissabte continuen les activitats amb un concert de tribut a Amaral que es celebrarà a Poblenou, a l’Avinguda Hispanitat a l’espai conegut popularment com Cal Vedat. Totes les activitats són gratuïtes i d’accés lliure.