La Policia Local enxampa un segon conductor d’autobús escolar per consum de cocaïna
La Policia Local ha enxampat aquest matí un conductor d’autobús escolar per consum de cocaïna. Es tracta del segon cas detectat des de que el passat mes d’octubre l’Ajuntament de Pineda de Mar va posar a disposició dels centres escolars el servei de controls d’alcoholèmia i drogues.
Aquests controls es realitzen als conductors d’autobús abans de les excursions organitzades des dels centres escolars, i sempre a petició d’aquests. La Policia Local realitza el test abans d’iniciar la sortida per garantir que el conductor es troba en les condicions adequades per fer-se càrrec del viatge.
Des de l’Ajuntament de Pineda de Mar es celebra el bon funcionament del servei i la participació dels centres escolars, als quals recorda que poden sol·licitar el control a través del següent formulari.