La 2a Setmana contra el càncer serà dedicada a totes les tipologies de la malaltia

Les activitats començaran el divendres 2 de febrer a les 12.00h a Plaça Catalunya amb presentació de l’alcalde i de totes les entitats que hi han participat. La segona edició destaca pel treball conjunt realitzat entre diferents organitzacions i per la voluntat d’integrar totes les tipologies de càncer.

Pineda celebrarà la 2a Setmana contra el càncer a principis del mes de febrer, organitzada des de la Regidoria de Salut amb l’objectiu de conscienciar sobre la malaltia i oferir eines per al procés oncològic. Les activitats començaran el divendres 2 de febrer a les 12.00h a Plaça Catalunya, amb una presentació a càrrec de l’alcalde Xavier Amor, les entitats organitzadores -l’AECC, la Fundació Oncolliga, el CAP Pineda de Mar- i les entitats col·laboradores –Maresme Oncològic, l’Associació Banc del Temps i l’Associació de Facultatius Jubilats.

Equipaments com el Centre Cívic Poblenou, l’Espai Sara Llorens, les Biblioteques Municipals, Ràdio Pineda, el CAP Pineda Centre o l’Associació Banc del Temps acolliran activitats durant tota la setmana fins el 9 de febrer. El programa recull propostes per a diferents públics, amb xerrades i espais de trobada per tal de compartir experiències i acompanyar els processos oncològics.

Un llaç de tots colors

Durant la setmana s’instal·larà la campanya «Un llaç de tots colors», que consisteix en un llaç blanc en el que la ciutadania hi podrà escriure desitjos, consells o experiències amb etiquetes de diferents colors. L’objectiu serà acolorir el llaç, agrupant en un de sol els diferents colors que representen les diferents tipologies del càncer. Totes les persones participants seran obsequiades amb una polsera commemorativa.