L’oficina de gestió de l’IMV de Pineda de Mar ha gestionat 105 sol·licituds

L’oficina especial de l’ingrés mínim vital porta en funcionament des del 2 de setembre i ha atès més de 250 consultes telefòniques.

Des que el passat mes de setembre l’Ajuntament de Pineda obris una oficina de gestió de l’Ingrés Mínim Vital, aquesta ha atès 256 consultes telefòniques referents al subsidi estatal. En aquestes trucades el personal tècnic format per 3 tècnics/ques de serveis bàsics d’atenció social comprova si els interessats compleixen amb els requisits. Un 42,5 % dels casos estudiats a l’oficina compleixen els requisits.

Si es compleixen els requisits, els interessats poden sol·licitar cita prèvia a l’oficina per poder gestionar la sol·licitud de l’Ingrés Mínim Vital. Durant aquest període s’han atès i gestionat de forma presencial 105 sol·licituds.

Des l’oficina es vol recordar que les persones que tinguin dret a sol·licitar aquest ajut i ho facin abans del 31 desembre, el cobraran amb efectes retroactius des de l’1 de juny. També s’informa que el període de resposta per part de l’Administració s’ha ampliat de 3 a 6 mesos.

L’oficina, situada al mateix edifici de l’ajuntament, atén telefònicament al 937671560 de 8 a 15 h. Poden utilitzar el nou servei les persones empadronades a Pineda de Mar. L’Ajuntament de Pineda de Mar també ha posat en funcionament la pàgina web www.pinedademar.cat/ingres-minim amb informació sobre els beneficiaris, requisits, quanties i també els accessos al simulador de la Seguretat Social així com la gestió de l’ajut des de casa.