L’Ajuntament de Pineda de Mar obre una oficina de gestió de l’Ingrés Mínim Vital

L’oficina atendrà telefònicament des de dimecres 2 de setembre i gestionarà les sol·licituds presencialment i amb cita prèvia.

L’Ajuntament de Pineda de Mar obrirà a partir de demà una oficina dedicada exclusivament a la gestió de sol·licituds de l’Ingrés Mínim Vital. Aquesta oficina estarà formada per tres persones tècniques que respondran als dubtes que pugui tenir la ciutadania respecte a l’ajut estatal i gestionaran presencialment i amb cita prèvia les sol·licituds de l’ingrés d’aquelles persones que compleixin els requisits.

L’oficina, situada al mateix edifici de l’ajuntament, atendrà telefònicament a partir de dimecres 2 de setembre. Les persones que es dirigeixin a aquest telèfon seran ateses per una persona tècnica que els farà una valoració respecte si compleixen els requisits o no per demanar l’ingrés. Si fos així, la persona interessada podrà demanar cita presencial per tal que la seva sol·licitud sigui gestionada per aquesta oficina, presentant degudament tota la informació requerida segons la seva situació.

Les persones que desitgin contactar amb aquesta oficina hauran de trucar al telèfon de l’ajuntament 937671560 de 8 a 15 h. Podran utilitzar aquest nou servei les persones empadronades a Pineda de Mar. L’Ajuntament de Pineda de Mar també ha posat en funcionament la pàgina web www.pinedademar.cat/ingres-minim amb informació sobre els beneficiaris, requisits, quanties i també els accessos al simulador de la Seguretat Social així com la gestió de l’ajut des de casa.