El premi OMBÚ arriba a la 13a edició
El premi OMBÚ de fotografia arriba a la seva 13a edició. El concurs, organitzat des de l'Ajuntament de Pineda de Mar conjuntament amb el Col·lectiu Fotògrafs de Pineda, busca les millors fotografies originals relacionades amb el municipi. Els premis que contempla la convocatòria repartiran 500, 300 i 150 € a les tres fotografies guanyadores. També hi haurà dos premis de 150 € per a l’autoria local i pel premi del públic. El jurat estarà compost per l’Alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, la regidora de Cultura, Sandra Pérez i dos professional del món de la fotografia.
El període per enviar les fotografies és vigent des del 17 d'octubre i s’allargarà fins el 06de novembre. Les fotografies s’hauran de presentar a través del portal www.fotografsdepineda.com on s’hauran d’emplenar les dades personals pertinents, juntament amb les fotografies.
S’exposaran les 30 obres finalistes a l’Espai Cultural i Participatiu Can Comas de Pineda de Mar des del 25 de novembre fins el 23 de desembre de 2022. Les persones que desitgin participar en la votació del «Premi per votació popular» podran dipositar una única papereta (on haurà d’indicar el seu NIF i el número de fotografia) per emetre el seu vot. El termini per votar serà del 25 de novembre a l’11 de desembre de 2022, ambdós inclosos, a l’Espai Cultural i Participatiu Can Comas, on es trobarà l’exposició de les 30 fotografies finalistes. En cas que s’emeti més d’un vot únicament comptarà la primera papereta que el jurat hagi comptabilitzat.