Actualització de la Borsa de Treball del Centre Innova

L'actualització de les dades de les persones que cerquen feina és necessària per continuar formant part de la Borsa de Treball

La Borsa de Treball del Centre Innova és un servei gratuït que depèn de la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Pineda de Mar i de la Xarxa Xaloc de la Diputació de Barcelona. Aquest servei té un paper d'intermediació entre les empreses que necessiten incorporar professionals i les persones que cerquen feina o volen canviar d'ocupació. Amb la Borsa de treball s'intenta obtenir una relació òptima entre el perfil de la persona treballadora que busca l'empresa i el lloc de treball que cerca la persona demandant.

L'actualització de les dades és necessària perquè qualsevol entrevista i currículum vitae introduït a la Borsa de Treball del Centre Innova pot desactivar-se si la persona passa més de sis mesos sense tenir cap relació amb el Centre. Per aquest motiu és important que les persones informin de totes les passes que realitzen en el seu procés de recerca de feina per evitar que l’expedient quedi desactivat.

L'actualització de les dades com a candidat/a de la Borsa de Treball del Centre Innova es pot fer:

  • Per telèfon al 93 767 15 60 (Extensions 801 - 805)
  • Presencialment a la Recepció del Centre Innova (Carrer Torres Quevedo, 16 de Pineda de Mar).

L'horari fins al 16 de setembre és de dilluns a divendres de 9 a 13 h i a partir del 19 de setembre, de dilluns a divendres de 9 a 13 h i de 16 a 19 h.