Comença la tramitació de l’adhesiu de resident temporada 2020-2021

Aquesta setmana comença el repartiment a domicili dels adhesius de les persones que paguen l’impost de circulació a Pineda. També s’inicia el procediment de renovació, via correu electrònic o Whatsapp.

Aquesta setmana s’inicia el repartiment de l’adhesiu resident per la zona verda temporada 2020-2021 per aquelles persones que paguen l’impost de circulació a Pineda de Mar. El nou adhesiu serà vàlid des de l’1 d’agost de 2020 fins al 31 de desembre de 2021. La duració de la nova temporada serà de 17 mesos per tal d’ajustar el període a l’any natural i a la meritació de l’impost de circulació.

També s’amplia el període de vigència del nou adhesiu per aquelles persones que, tot i no pagar l’impost de circulació a Pineda, compleixin alguns dels supòsit contemplats. Per a les noves altes o renovacions es podrà fer un únic pagament vàlid per 17 mesos o bé es podrà fraccionar en dos trams. El primer tram tindrà una durada de 10 mesos, és a dir, del 1 d’agost de 2020 fins el 31 de maig de 2021. El segon tram serà de 7 mesos i serà del 1 de juny de 2021 al 31 de desembre de 2021.

Pago l’impost de circulació a Pineda i no he rebut l’adhesiu al domicili

Es preveu que el repartiment de tots els adhesius s’allargui una setmana. Així, si el 8 de juny no ha rebut l’adhesiu al seu domicili només ha d’enviar un correu electrònic a info@viapunt.cat exposant el seu cas.

Com tramitar les renovacions

A partir del 25 de maig es començaran a tramitar les renovacions. Es plantegen tres opcions:

  • Opció 1. Tramitació no presencial. Via correu electrònic

    • Enviar un correu a info@viapunt.cat amb assumpte: renovació i matrícula del cotxe. Només cal indicar el DNI del titular de l’adhesiu la matrícula del vehicle i si es vol adquirir l’adhesiu per tota la temporada fins el desembre o bé només fins el maig del 2021.

    • En 48-72h es rebrà el la confirmació amb el número de compte per fer l’ingrés. A la transferència s’ha d’indicar la matrícula com a concepte.

    • Un cop rebut l’ingrés, rebrà un correu de confirmació de quan pot venir a recollir l’adhesiu a l’ajuntament.

  • Opció 2. Tramitació WhatsApp. Horari de 16 a 20 h - Opció no disponible des del 25 de juny

    • Envia un missatge de WhatsApp al 659 305 791 indicant matrícula, DNI del titular i si es vol adquirir l’adhesiu per tota la temporada fins el desembre o bé només fins el maig del 2021.

  • Opció 3. Presencial

    • A partir de dilluns 25, es pot demanar cita prèvia a la web de l’Ajuntament de Pineda de Mar i es començaran a atendre les tramitacions presencials a partir del dijous 25 de juny.

    • L’horari de cites prèvies serà de dilluns a divendres de 14 a 19.30 h. Reservada exclusivament per casos excepcionals i quan les mesures de desconfinament ho permetin. Demana cita prèvia.

El nou adhesiu de la temporada 2020-2021 és vàlid a partir de l’1 d’agost de 2020. Fins llavors es manté l’adhesiu de la temporada passada.