Contacte entre empreses i treballadors
Per fer la inscripció a la borsa de treball de l'Ajuntament de Pineda de Mar, és necessari:
- Tenir definit l’objectiu professional
- Tenir adquirides les competències bàsiques digitals: les ofertes de feina es gestionen des de la pàgina web que posem disposició dels usuaris.
Per poder accedir a la Borsa de Treball cal inscriure’s sol·licitant una entrevista d’acollida al servei i comprometre’s a seguir tots el drets i obligacions que són necessaris tenir present per a la intermediació laboral, per part de les empreses i dels treballadors.
Si la persona interessada té dificultats per definir el seu objectiu professional pot assistir a taller d'orientació grupal o bé a un taller de tècniques de recerca de feina en grup.
L’usuari ha de tenir present que si es produeix algun canvi en les seves dades de contacte, és necessari que sigui comunicat al Centre Innova
Si resulten preseleccionats per una oferta de feina se’ls informa de les condicions de les seves condicions i requisits.
Si l’usuari comunica que està interessat en participar, la seva candidatura serà enviada a l’empresa segons s’hagi pactat. Finalment el Centre Innova es posarà en contacte amb l’empresa per fer seguiment del procés i veure quin candidat ha superat el procés de selecció.
Les ofertes de feines es poden consultar al nostre portal WEB a través del següent enllaç: http: www.diba.cat/slo
Per poder accedir a aquesta servei cal inscriure’s sol·licitant una entrevista d’acollida al servei.
Per sol·licitar una entrevista cal que complimentis els documents que et pots descarregar a continuació i un cop complimentats els pots fer arribar al correu electrònic innova.ocupacio@pinedademar.org o bé presencialment al Centre Innova ( c/Torres Quevedo,16) en horari de dilluns a divendres de 9:00-13:00h i de 16:00-19:00h i et concertarem un dia i hora d’entrevista amb el persona tècnic.
ENTREVISTA OCUPACIONAL