L'Ajuntament ha iniciat les obres de millora de la vorera del passeig marítim, costat muntanya
L’Ajuntament de Pineda de Mar ha iniciat aquesta setmana les obres de millora del Passeig Marítim, una actuació prevista per renovar els trams afectats per les arrels de les moreres i garantir un espai públic més segur i accessible. La primera fase d’obres se centra en el tram comprès entre el carrer Costa Brava i Can Pelai, a l’alçada del Càmping Caballo de Mar.
Els treballs inclouen la substitució dels arbres que han provocat desperfectes al paviment, així com la plantació de noves espècies amb arrels menys invasives que no afectin les voreres ni les jardineres. L’actuació també preveu la renovació del paviment malmès en diversos punts del passeig.
Aprofitant l’obra, s’hi faran millores per facilitar la mobilitat i l’accessibilitat, com l’adequació dels passos de vianants, que es remodelaran per garantir un recorregut més còmode i segur per a tothom.
Una vegada acabat aquest primer tram se seguirà fent les obres de renovació de les voreres del passeig, de manera progressiva, i per fases.