L’Ajuntament de Pineda de Mar i les entitats esportives locals s’uneixen contra la LGBTI-fòbia
L’Ajuntament de Pineda de Mar ha presentat les accions de conscienciació que es portaran a terme aquest cap de setmana per la commemoració del 19 de febrer, dia mundial contra la LGBTI-fòbia a l’esport.
En col·laboració amb diferents entitats esportives locals, l’Ajuntament ha preparat unes pancartes reivindicatives que es mostraran abans de cada partit que es celebri aquest cap de setmana, 22 i 23 de febrer, als equipaments esportius municipals. La pancarta reforça el missatge d’igualtat i lluita contra la discriminació a l’esport, per tal de gaudir-ne de manera respectuosa.
A més de les pancartes que es mostraran al públic, les persones esportistes que competeixin aquest cap de setmana en nom de clubs esportius de Pineda -tant a casa com fora de casa- podran lluir un braçalet amb la bandera LGBTI.