Èxit de Pineda al Saló Internacional de Turisme de Catalunya

Al llarg del cap de setmana han passat per l’estand de Pineda més de 10.000 persones

Amb motiu de la celebració a Barcelona del SITC (Saló Internacional de Turisme de Catalunya), l'Ajuntament de Pineda de Mar ha fet una aposta pel seu futur turístic i ha decidit anar amb estand propi amb l'objectiu principal de potenciar la marca Pineda i fer promoció directa de la seva oferta turística i dels principals esdeveniments que es celebren al municipi. El dissabte, l’Alcalde, Xavier Amor, va presentar al saló el vídeo promocional de Pineda de Mar, on es resumeixen amb imatges i música els principals atractius turístics del nostre nostre poble.

Al llarg dels tres dies han passat per l’estand de Pineda de Mar més de 10.000 persones, que han rebut informació sobre els Arts d'Estiu, la Mostra de Teatre Amateur, les nostres fires més emblemàtiques, hotels o restaurants, entre d'altres. S'ha promocionat també la restauració de Pineda i s'han organitzat tastets gastronòmics a càrrec dels restauradors del nostre municipi. L’estand ha comptat també amb l’animació del mag Gerard Borell, la cantant Maria Muñoz i el grup D'Lujo. 

L’Ajuntament vol agrair la implicació dels hotelers, restauradors, comerciants i empresaris pinedencs en l’estand del saló, i, de manera molt especial, la col.laboració de:

-    Entitats: Pineda Turística, Restauradors de Pineda, Gent de Pineda i Centre Cultural
-    Hotels i càmpings: Hotel Fergus Montemar, càmping el Camell i càmping Caballo de Mar
-    Empreses: Los Extremeños, Can Mallol, PdC Business Solutions, Grup Benestar, Cooperativa agrícola del Maresme
-    Restaurants: Diagonal, Can Gunter (Can Gil), Can Formiga, Can Rosich, Pepet, Ca l'Aureli, Can Josep (antic Cortijo) i Els Pescadors
-    Artistes: D'Lujo, Maria Muñoz i Gerard Borrell (Màgia Borrell) 
-    Imatge i difusió: Habitatges Maresme, Nualart, Ràdio Pineda