El president de la Diputació es compromet a trobar solucions per al projecte de la nova biblioteca

La segona ha estat la bona resposta dels participants que han valorat la qualitat dels ponents que d

El president de la Diputació de Barcelona, Antoni Fogué, ha tancat les V Jornades Econòmiques, que enguany reflexionaven sobre "La marca com a eina regeneradora d'activitat econòmica". Fogué ha assegurat que la Diputació de Barcelona és una marca generadora de credibilitat, confiança i seguretat als 311 ajuntaments de la província. Fogué ha continuat explicant que la Diputació té una marca associada: xarxa de municipis de qualitat. Fogué també ha assegurat que en dues o tres setmanes trobarà solucions per al projecte de la nova biblioteca, que porta encallat ja molt de temps. En aquest mateix sentit, l’alcalde de Pineda ha manifestat la seva satisfacció per l’interès mostrat del president i ha afirmat que la nova biblioteca s’ha de posar en marxa l’any vinent.

Pel que fa a les Jornades Econòmiques, l’economista Pedro Schwarts, ha dit durant la seva ponència que la crisi actual genera dubtes sobre el sistema de l'economia de mercat. El politòleg ha parlat de la situació de l'economia i ha desgranat la situació actual. Schwarts també ha animat als assistents a estalviar més ja que fins fa uns mesos tothom sabia com pagaria l’hipoteca, i ara molta gent no ho sap. El director de màrqueting de Caixa Laietana, Joan Herrero, ha estat l’encarregat de presentar Schwarts.

Finalment, en la segona i última taula rodona de les Jornades s’ha debatut sobre "El valor de la marca turística". A la taula rodona hi ha participat el director de comunicació corporativa i de qualitat de l'Ajuntament de Barcelona, Enric Casas, el professor de la Universitat de Girona, José Antonio Donaire, el gerent de l'Associació d'Hosteleria de la Costa Brava, Martí Sabrià, i el secretari del Consell d'Administració del Grup Serhs, Jordi Ten. La taula rodona ha estat moderada pel director de Maresme Digital Jordi Marín.