Alumnat del Centre de Formació Clautic guanyadors del Concurs d'idees Emprenedores
Des del Centre Innova de l’Ajuntament de Pineda de Mar, dins del programa “Dinamo”, han organitzat per segon any consecutiu el Concurs d’Idees Emprenedores amb l’objectiu de fomentar i difondre entre els/les joves la cultura emprenedora. Els guanyadors d’enguany han estat un grup d’alumnes del Centre de Formació Clautic.
En la segona edició s’han presentat un total de 9 projectes, els quals, han participat 23 alumnes de Pineda de Mar dels centres Institut Euclides i Clautic. Dels 9 projectes, 6 d’ells s’han presentat a la modalitat d’una idea per una Pineda Millor, 2 a la modalitat d’una Idea més sostenible i/o solidària i 1 a la idea més Innovadora.
Els projectes presentats són:
- Acadèmia afrodance
- Acadèmia ball 2
- Camp d’agility
- Manteniment de terrenys
- Can teixidor
- Guarderia de gossos
- Grafitis
- Arbre intel·ligent
- Autobús autònom
El projecte finalista dins la modalitat de la idea per una 'Pineda millor' ha estat Guarderia de gossos, dels alumnes de l'institut Euclides, Damián Baldovino i Guillem Torrens. Aquest projecte ha estat premiat amb un import de 100 €. No hi hagut finalistes dins la modalitat d'una 'Idea més sostenible i/o solidària' i per una 'Idea més innovadora'.
Els guanyadors per cadascuna de les modalitats són:
· Idea per una Pineda millor:
Arbre intel·ligent, presentat pels alumnes del centre de formació Clautic Lluís Burjons Pujol, Albert Pujadas i Martí Cervantes, en col·laboració amb Pol Dotras.
· Idea Més innovadora:
Autobús autònom, presentat pels alumnes del centre de formació Clautic Marc Castells i Jesús Navas, en col·laboració amb Lluc Martínez
· Idea Més sostenible i/o solidària:
Grafitis, presentat pels alumnes del centre de formació Clautic Albert Rosich, en col·laboració amb Javier Rubio.
Tots els projectes guanyadors han estat premiats amb 300 €.